dimarts, 30 d’octubre del 2012

A UN NOI/A QUE VOL SER PROFESSOR/A





Jo sóc una lliçó mai apresa,
jo sóc un recital de taules de multiplicar,
jo sóc un guix que rellisca,
jo sóc l’etern soroll de les pàgines que passen.
Jo sóc l’esmorzar a l’hora del pati,
jo sóc el mal gust d’un dia dolent,
jo sóc la dolçor d’unes paraules encoratjadores.
Jo sóc la mà estesa i l’esquena on et recolzes,
jo sóc l’abraçada que et dona empenta.
Jo sóc la frescor de la bata del dilluns,
jo sóc l’olor a col.le que ensumes cada matí,
jo sóc l’aire renovat que necessita la classe,
jo sóc l’olor a novetat.
Jo sóc l’ombra que et segueix,
jo sóc el blau del descans,
jo sóc el verd d’una pissarra,
jo sóc els colors del teu futur.   

                                                                      Bego, Mònica i Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada